Insight

Zijn mijn klanten tevreden over de dienstverlening van mijn afdeling?

Dit dashboard is ontworpen voor managers en kwaliteitsfunctionarissen om snel inzicht te krijgen in de beoordelingen van hun dienstverlening, zodat ze effectief kunnen reageren op zowel positieve als negatieve trends.

Inzichten:

  • Als manager wil ik direct zicht hebben op de beoordelingen van mijn dienstverlening, zodat ik goede prestaties kan belonen en bij negatieve trends snel actie kan ondernemen.

Praktische toepassing:

  • De trendgrafiek toont een daling in de afgelopen twee maanden. Door deze maanden te selecteren, blijkt dat de lage beoordelingen afkomstig zijn van één afdeling. Heeft deze afdeling mogelijk te maken gehad met onvoldoende capaciteit om de dienstverlening te ontvangen?

Met dit dashboard kun je tijdig bijsturen en zorgen voor een continue verbetering van de dienstverlening.

Wil je meer weten?

Neem dan snel contact op met Dirk Theunissen of bel direct naar: +31(0)30 20 90 970

Neem contact op met Dirk Theunissen