Insights

Krijg antwoord en inzicht op veelgestelde vragen

Insight 1

Is mijn technische dienst in control als het aankomt op de afhandeling van binnenkomende meldingen of blijven er meldingen langdurig liggen?

Insight 2

Welke meldingen verdienen mijn aandacht om actie op te ondernemen?

Insight 3

Neemt het aantal meldingen toe, of juist af? Wat is onze workload geweest?

Insight 4

Hoe ziet de verdeling van binnenkomende meldingen er uit, en wat veroorzaakt deze?

Insight 5

Welke medische apparatuur vormen een risico voor mijn organisatie door achterstallig of niet (correct) ingeregeld onderhoud?

Insight 6

Is het periodiek onderhoud voor mijn (medische) apparatuur correct ingeregeld?

Insight 7

Welk budget moet ik de komende jaren reserveren voor vervanging van apparatuur?

Insight 8

Hoeveel (financieel) risico loop ik door het gebruik van reeds financieel of technisch afgeschreven apparatuur (assets)

Insight 9

Zijn mijn klanten tevreden over de dienstverlening van mijn afdeling? Wat is de klanttevredenheid score?

Insight 10

Welke meldingen worden niet naar voldoende tevredenheid afgehandeld, en is daar een trend in te herkennen?

Insight 11

Wat is de status van mijn meldingen bij alle verschillende ondersteunende diensten?

Insight 12

Welke meldingen staan er bij de verschillende ondersteunende diensten nog open afkomstig van mijn afdeling?

Insight 13

Wanneer moet mijn (medische) apparatuur onderhouden worden en is dit al ingepland door de technische dienst?